האימונים שלנו

באקדמיה לנינג'ה ניתן למצוא מגוון רחב של פעילות גופנית אשר משלבת בתוכה כלים להעצמה אישית לכל מתאמן בכל רמה ובכל גיל.

האימונים מתנהלים על ידי מאמן מוסמך, בעל תעודות ובעל ידע מקצועי רחב ביותר בתחום.
כל האימונים מקנים:

  • תחושת מסוגלות.
  • יכולת התמודדות עם אתגרים.
  • פיתוח ריכוז ומיקוד.
  • שיפור דימוי עצמי.
  • חשיבה ממוקדת ומהירה.
  • ביטחון עצמי מנטלי ופיזי.
  • מודעות גוף גבוהה.
  • תפקוד גופני ומנטלי גבוהה.

אימוני נינג׳ה

בעקבות התכנית "נינג'ה ישראל" הפך התחום "נינג'ה" בארץ ובעולם לספורט אתגרי, אשר מצריך מהמתאמן מגוון רחב של יכולות אתלטיות ברמה הגבוהה ביותר.

עיקר אימון הנינג'ה הוא לעבור מסלול מכשולים בעלי מרכיבי כושר שונים ודרישת
יכולות משתנה, על מנת לעבור את המכשולים בדרך המהירה והיעילה ביותר.

אימון נינג'ה מפתח כח פיזי, מודעות גוף, כח מתפרץ, הבנה תנועתית, שיווי משקל,
קוארדניציה, זרירות, חשיבה מהירה, מיקוד ועוד.

אימוני פארקור

הפארקור הוא ספורט אתגרי אשר מתמקד בהגעה מנקודה אחת לשניה בצורה
המהירה והיעילה ביותר שיש, תוך התגברות על מכשולים הקיימים בדרך. 

בעזרת שליטה מוחלטת בגוף ופיתוח מחשבה מהירה ותנועה זורמת, אימון פארקור מפתח את היכולת לסמוך על הגוף שלנו.

מקנה את היכולות להתמודד עם אתגרים, ריכוז גבוה, כח פיזי, יציבות, זריזות, דיוק ועוד.

אימוני קליסטניקס (אימוני משקל גוף)

קליסטניקס הוא אימון כח שמכיל בתוכו מגוון תנועות רחב אשר מחזקות קבוצות
שרירים גדולות יחדיו ומלמד את הגוף לעבוד כמערכת אחת.

באימוני קליסטניקס לא נדרש ציוד מלבד משקל הגוף של המתאמן.

אימון קליסטניקס מפתח כח כללי, חיזוק המפרקים והשרירים, יציבות גבוהה,
שליטה ומודעות גוף גבוהה זריזות, קוארדניציה ותפקוד גופני ברמה הגבוהה ביותר.

קיר טיפוס בולדר

טיפוס הוא ספורט אתגרי שמכיל בתוכו מגוון מרכיבי כושר גופני. מלבד היותו ספורט פיזי, הטיפוס דורש הבנה וחשיבה ברמה גבוה.

על מנת לפתור את ה"בעיה" (המסלול).

בטיפוס כל אדם יכול להביא את עצמו, את דרך מחשבתו ואת התנועה שלו לידי ביטוי באופן שהכי נכון לו.

אימון טיפוס מפתח כח אחיזה, גמישות ,תנועה, כח גוף, יכולות תכנון חשיבה גבוה ועוד.