אימוני קליסטניקס (אימוני משקל גוף)

בתוך עולם הנינג'ה הרחב והמגוון, קיימים לא מעט תחומים שעוסקים באותו סגנון אימונים עם התמקדות יותר ספציפית בנישה מסוימת. אימוני הקליסטניקס מתמקדים בעיקר במשקל גוף. אז מה זה בעצם אימוני הקליסטניקס? מדובר באימון כח שמכיל בתוכו מגוון תנועות רחב אשר מחזקות קבוצות שרירים גדולות יחדיו ומלמד את הגוף לעבוד כמערכת אחת. באימוני קליסטניקס לא נדרש ציוד מלבד משקל הגוף שלנו, בשיטת הקליסטניקס חדר כושר ומשקולות הם לגמרי אאוט. כדי להצליח בקליסטניקס אנחנו לומדים להשתמש בגוף כיחידה מסונכרנת במקום להפעיל שרירים בודדים כמו שהורגלנו לעשות בחדר כושר. הגוף נועד לעבוד יחד, כמו מכונה אחת משומנת ומתפקדת שמדברת עם כל חלקיה. אימון קליסטניקס מפתח כח כללי, חיזוק המפרקים והשרירים, יציבות גבוהה, שליטה ומודעות גוף גבוהה זריזות, קוארדניציה ותפקוד גופני ברמה הגבוהה ביותר. 

קצת היסטוריה: המילה 'קליסטניקס' מגיעה מהשפה היוונית, היא שילוב של 2 מילים- קאלוס וסטנוס שמשמעותם 'יופי' ו'עוצמה'. אימוני קליסטניקס הם אימונים שעוסקים באמנות התנועה, ביופי ובעוצמה שבה. אימון במשקל גוף היא הפעילות גופנית בצורתה הטבעית ביותר. היא משלבת אימוני כוח ותנועות בסיסיות שניתן לעשות בכל מקום ובמינימום לוגיסטיקה. אימוני קליסטניקס הם "דה אול פאקג'", הם כוללים יציבות, כוח, שליטה, גמישות ומחשבה. הקליסטניקס היא שיטת אימון שעובדת על כל חלקי הגוף בצורה אפקטיבית, היא שיטה שמאפשרת נגישות ואפשרית לביצוע כמעט בכל מקום. השיטה מאפשרת הרבה חזרות וסטים באימון אחד, על ידי כך אפשר להגיע לעומס גבוה עם יחס פציעה די נמוך, כיוון שהעבודה בקליסטניקס היא עם משקל גוף המתאמן בלבד. מדובר על שיטת אימונים שמתאימה לכל אחד ואחת ובכל גיל. האימונים לא דורשים ניסיון קודם או יכולות מיוחדות, רק רצון, משמעת והתמדה ויחד עם עזרה והכוונה מקצועית אפשר לייצר תכנית אימון מדהימה, מותאמת אישית שתביא לנו את התוצאות שאנחנו רוצים.

בין התרגילים המוכרים באימוני הקליסטניקס תוכלו למצוא עליות כוח, שכיבות סמיכה, מתח, סקוואט, עמידת ידיים, מקבילים ועוד. תנועות טבעיות ויומיומיות שכולם מבצעים בשגרת החיים שלהם, רק שאלו שמתאמנים בסגנון הקליסטניקס יודעים לעשות אותם נכון יותר ומדויק יותר.

חשוב להגיד- אימוני הקליסטניקס הם אימונים שדורשים עבודה רציפה ועקבית כדי לראות שיפור ותוצאות. עבודה עם משקל גוף יכולה להיות ארוכה ומתסכלת ובדרך כלל בהתחלה (וגם באמצע) לא רואים שיפור חד. אבל כל מתאמן ומתאמנת קליסטניקס יכולים להעיד איזו תחושת סיפוק ואופוריה מטורפים יש כשמצליחים לבצע תרגיל שעבדנו עליו כל כך הרבה זמן. אין לזה תחליף. עם כל הסבלנות, ההתמדה והזמן שאימוני הקליסטניקס דורשים, הם גם מאוד מתגמלים. אימון קליסטניקס הוא אימון מעניין ומגוון, יש אינספור תנועות ותרגילים כנגד משקל גוף שאפשר לעשות ותמיד אפשר לרענן את התוכנית (עם זאת, כדי להגיע למטרה ספיציפית, צריך לשמור על עבודה ספיציפית, אבל  לזה כבר ידאגו המאמנים שלנו).

הקליסטניקס כולל אלמנטים מתחום התעמלות קרקע וסטריט וורקאאוט שמספקים אתגר ותחושת הישג כשמגיעים למטרה הנכספת. תגמול נוסף של אימוני הקליסטניקס הוא השילוב הגדול של מספר מרכיבי כושר באימון שהוא יחסית פשוט. עבודה על סיבולת, גמישות, שיווי משקל, קואורדינציה ועוד. בקיצור, יש כפל מבצעים בתחום הזה. זכרו- אימוני קליסטניקס לא דורשים מכם להיות ספורטאי על! כולם מתחילים מהבסיס ומתקדמים לאט לאט. אתם יכולים לסמוך על המאמנים שלנו שהם יובילו אתכם למטרה שלכם והרבה מעבר לה.

 

להרשמה השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם